Yhteenveto
- Vuoden 2025 arviointikertomuksen valmistelu
Vuoden 2025 arviointikertomuksen valmistelu
Esityksenä oli jatkaa vuoden 2025 arviointikertomuksen valmistelua. Arviointikertomus on asiakirja, jolla arvioidaan, ovatko valtuuston asettamat toiminnan ja talouden tavoitteet toteutuneet sekä onko toiminta järjestetty tuloksellisesti ja tarkoituksenmukaisesti. Kertomus käsitellään valtuustossa tilinpäätöksen yhteydessä.
Päätöksenä valmistelua jatkettiin. Asian käsittelyssä todettiin, että esteelliset eivät osallistuneet arviointikertomuksen valmisteluun niissä kohdissa, joissa he olivat esteellisiä. Lisäksi pöytäkirjaan merkittiin, että tämän asian käsittelyn aikana pidettiin tauko klo 12.15–12.20.
Valmistelun eteneminen kirjattiin myös aiempien kokousten jatkumona: valmistelu aloitettiin 13.4.2026 ja sitä on jatkettu kokouksissa 20.4.2026, 27.4.2026, 11.5.2026 ja nyt 18.5.2026.
